מלגזה חשמלית VS מלגזה ידנית

מלגזה הינה כלי עבודה קריטי בניהול אתרי אחסון

גודלם העצום של בתי העסק המודרניים, כמויות חומרי הגלם הבאים בשעריהם וכמויות המוצרים הנשלחים מהם ללקוחות, מחייב אותם לתחזק אתרי אחסון עצומים. אתרי אחסון אלה, מאפשרים לבית העסק מרחב נשימה וגמישות על ידי שמירת חומרי גלם למקרה של עיכוב באספקה, או שמירת המוצרים במקרה של עיכוב בשליחתם ללקוחות. מלגזות הינן כלי חשוב מאין כמוהו בתחזוקת אתרי אחסנה אלה. מלגזות מאפשרות לשמור באותו נפח כמויות גדולות פי כמה של סחורה, על ידי הערמתה לגובה, ומקלות את הגישה אל המוצרים השונים במידת הצורך. שני סוגי המלגזה הבולטים המשמשים לכך, הינן המלגזה החשמלית (כלי רכב אשר המפעיל יושב עליו) והמלגזה הידנית.

מהם היתרונות של מלגזות חשמליות ומלגזות ידניות

כאמור, הן מלגזות חשמליות והן מלגזות ידניות נחוצות לתפעול מיטבי של בית אחסנה. ברוב המקרים, יעשה שימוש נרחב בשני הסוגים, על מנת לעשות שימוש ביתרונות היחסיים שלהן זו לעומת זו. יתרונות אלו כוללים:מלגזה

  • מלגזה חשמלית: מלגזה חשמלית הינה בעלת עוצמת הרמה גבוהה בהרבה מהמלגזה הידנית, וביכולתה להרים משקלים של עד שני טונות. מלגזה חשמלית היא מהירה בהרבה בנסיעה עם המשא, מה שמיעל את זמן העבודה ומאפשר למפעיל המלגזה להספיק מספר רב יותר של משימות.
  • מלגזה ידנית: מלגזה ידנית היא מלגזה אשר מונעת על ידי כוחו של המפעיל, גם מבחינת ההנעה, וגם מבחינת ההרמה עצמה (אשר נעזרת במערכת משוכללת של בוכנות ומנופים אשר מאפשרים לו להרים משקלים של מאות קילוגרמים בקלות). יתרונות המלגזה הידנית כוללים את מחירה הזול בהרבה מזה של המלגזה החשמלית, היכולת להפעילה ללא צורך ברישיון מיוחד, ומרחב העבודה הצר יותר הנחוץ להפעלתה (שמאפשר שימוש במרחב הנחסך לאחסון).

חשוב מאוד לרכוש את המלגזות מספק אמין ומוכר

לא חשוב באיזה דגם של מלגזה אתם מעוניינים, חשוב מאוד לבצע את הרכישה מספק אמין ומוכר. תקלות במלגזות עשויות להוביל לפגיעה חמורה במהירות העבודה, ולהיות הרות אסון לעסק.

Posted in כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *