מה עדיף- לשכור או לקנות מלגזות?

מלגזות הינן כלי שימושי ביותר לכל עובד מחסן, מפעל או סדנה

בין אם אנו רוצים להרים מסעות כבדים או לקצר את זמני העבודה, מלגזה הינה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. כאשר אנו עומדים מול השאלה האם לקנות מלגזה או להשתמש במלגזות להשכרה, ישנם כמה דברים אשר כדאי לשקול בטרם קבלת ההחלטה.

מה צריך לשקול כאשר מחפשים מלגזות להשכרה?

אפיון העבודה: כאשר אנו ניגשים לבצע עבודה מסוימת בעזרת מלגזה, אנו צריכים קודם לאפיין את אופי העבודה- כמה שעות עבודה, מה משקל המשא, מה צורת המטען ועוד, ולפי אפיון זה נבחר את המלגזה המתאימה לנו. במידה ואנו עובדים עם משאות משתנים, מלגזות להשכרה יהוו עבורנו פתרון מושלם לצורך להחליף בכל פעם מלגזה. במידה ואנו עובדים עם ציוד קבוע לאורך זמן רב, יכול להיות שדווקא קניית מלגזה תסייע לנו.

אחזקה: כאשר אנו רוכשים מלגזה, אנו צריכים לקחת בחשבון את ההוצאות עבור טיפולי האחזקה שלה לאורך זמן. כאשר משתמשים במלגזות להשכרה, החברה אשר משכירה לנו את המלגזה תבצע את כלל טיפולי התחזוקה והאחזקה הנדרשים, ובמידה ונתקלנו בבעיה במלגזה- ניתן לשלוח להם אותה בחזרה. בצורה זו אנו יכולים לחסוך כסף וזמן רב, אשר אחרת היו מושקעים בטיפולים במלגזה.

כמה זמן נעשה שימוש במלגזה? כאשר אנו עושים שימוש קבוע, לאורך שנים ובאותה צורת עבודה, קניית מלגזה יכולה להיות משתלמת. אולם כאשר אנו צריכים מלגזה לזמן מוגבל, או לסוג עבודה מסויים באופן חד פעמי, מלגזות להשכרה הינן הכלי המתאים ביותר לעבודה, וכאשר ישנו צורך בעבודה בזמן מוגבל נבחר דווקא בהן. כמובן שניתן גם לקנות מלגזה ולמכור אותה לאחר זמן קצר, אולם הדבר אינו משתלם כלכלית הן בגלל הוצאות האחזקה והן בשל ירידת הערך של המלגזה.

כאשר בוחרים בין מלגזות להשכרה לבין מלגזות למכירה, חשוב להסתכל על התמונה הגדולה

ניתן להרוויח הן ממלגזות לקנייה והן ממלגזות להשכרה מבחינות רבות, אשר כולן תלויות בסוג העבודה שאנו מבצעים. אין ספק כי מלגזות להשכרה יכולות לענות על מגוון רחב יותר של צרכים, ובאופנים רבים חוסכות לנו זמן וכסף, וכן אינן מגבילות אותנו לביצוע סוג עבודה אחד בלבד.

Posted in בלוג, כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *