מתקני הרמה

כך תבטחו את העובדים שלכם

כמנהלים, אתם צריכים לוודא תמיד שהעובדים שלכם עובדים בסביבה הבטוחה ביותר

כשאנחנו מנהלים אתר בנייה, מפעל, צוות עבודה בגובה או כל צוות עובדים אחר, למעשה, אנחנו צריכים לוודא כי העובדים שלנו מתנהלים בצורה הבטיחותית ביותר, ועובדים בסביבה הבטיחותית ביותר, בלי להתפשר אפילו על עקרון אחד. הדבר חשוב מאוד, שכן סביבה עבודה לא בטוחה, בעיקר בכל מה שנוגע לעבודה בגובה, היא סביבת עבודה שיכולה לגרום גם לקורבנות בנפש – ולא בכדי אנחנו שומעים בחדשות על תאונות עבודה שונות שגורמות לאבדות טראגיות שכאלה. אז אתם צריכים לשמור על סביבה בטוחה ככל הניתן, והמפתח לכך הוא הכשרה נכונה לעבודה בגובה וציוד עבודה לגובה בהתאם לכך.

עקרון חשוב מאוד לעבודה בטיחותית הוא עבודה נכונה בגובה

הכל מתחיל בהכשרה הנכונה שאתם מעניקים לעובדים שלכם. מבחינה חוקית, כל מי שעובד בגובה חייב להיות מוסמך לעבודה בגובה, כלומר חייב לעבור הסמכה מקצועית על ידי גורם מקצועי המורשה בכך, בכדי לוודא שהוא מקבל את הכלים המקצועיים המתאימים ומבין בדיוק את הסיכונים האפשריים. בהכשרה העבודה בגובה מקבלים הכשרה בעיקר לגבי כלים וציוד ששומרים על עובדים בעבודה בגובה, ומשום כך ברור גם שחשוב להשקיע בציוד עבודה בגובה בהתאם.

בכדי לעבוד בגובה בצורה בטיחותית, נדרש ציוד מתאים, תקין ואיכותי

ציוד עבודה בגובה הוא ציוד מגוון ביותר. הכל מתחיל בציוד המיגון האישי, כלומר בציוד כמו רתמה ושאקלים שאיתם העובדים צריכים להירתם ולהיקשר ולמנוע נפילה חופשית. מעבר לכך, ישנו ציוד כמו קסדות למניעת זעזועים, וגם במות עבודה בגובה לעבודה בטיחותית ביותר עם מעקה, גם בגבהים רמים במיוחד. כל הציוד הזה גם יחד הוא רלוונטי וחשוב כאשר אנחנו מבצעים עבודות בגובה, וצריכים להבטיח את הסביבה הבטוחה ביותר לעובדינו.

כשהעובדים שלכם בטוחים, העסק שלכם בטוח ואתם עצמכם בטוחים גם כן

כאשר העובדים שלכם עובדים בסביבה בטיחותית, עם ציוד עבודה בגובה ועם הכשרה מתאימה בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם בטוחים. אתם לא רוצים לחשוף את עצמכם להשלכות של תאונת עבודה בגובה כמעסיקים, מעבר למשמעות הטראגית העצומה של תאונות שכאלה.

Posted in בלוג and tagged .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *