מלגזות

כיצד נבחר את שירות הגרירה למלגזות?

שירותי גרירה ניתנים עבור בעלי מלגזות חשמליות או רגילות שמתכננים מעבר של המחסן והעסק. את השירות ניתן לתאם מול חברות שונות שעוסקות בענף הגרירה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לדעת כיצד לבחור שירות גרירה למלגזות:

א. בדקו באיזה שירות החברה מתמחה – לא כל חברה המספקת גרירת רכב מסוגלת להתמודד עם הגודל והכובד של מלגזות חשמליות. עליכם לבדוק באיזה שירות החברה מתמחה ולשים לב להבדלים. יש גם חברות שמתמקדות בשינוע רכבים למקום היעד באמצעות העמסתם על רכב אחר בלבד, לעומת חברות שמספקות שירותי פריצת דלתות רכב, שירותי התנעה למלגזות תקולות ועוד.

ב. בררו על מאפייני השירות – ניתן לשלב בין גרירת מלגזות לשירות תיקוני דרך, או לחסוך בהוצאות באמצעות חילוץ רכב עם מנוף. במידה ומספקים את הפרויקט בתוך אתר בנייה או בקרבת מוקדי מים, יש לברר על שירותי של חילוץ רכב מורכב. בירור מראש על מאפייני השירות ימנע מצב בו הגרר מגיע לשטח ללא הציוד המתאים.

ג. אל תוותרו על זמינות מיידית – שירותי גרירת מלגזות חשמליות ורגילות אמורים לעמוד לרשותכם במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אל תוותרו על זמינות מיידית וזכרו שמטרת הגרירה היא לסייע לכם לחזור לפעילות שגרתית. תוכלו לבדוק בטלפון את רמת הזמינות של הגרר ולקבל בהתאם הצעת מחיר מסודרת.

מלגזות

הבדלים בין גרירת מלגזות חשמליות ורגילות

מלבד האמור לעיל, חשוב להבין שהמפרט הטכני של המלגזות משפיע על סוג הגרר שתצטרכו להזמין. מלגזות חשמליות נוטות להיות קלות יותר בהשוואה למלגזות רגילות ולכן היצע החברות המספקות שירותי גרירה עולה. תוכלו לקבל המלצות על חברות כאלה, לקרוא מידע באתרי האינטרנט וליצור קשר עם נציגי הגרר על מנת להתרשם מהם ברמה האישית. לסיכום, משקלה של מלגזה מכל סוג דורש ציוד מיוחד להרמה ולאבטחה במהלך הנסיעה. אל תתפשרו על בטיחות הגרר וזכרו שמדובר על פעולה מורכבת. בצעו את הגרירה בכפוף לפוליסת ביטוח ואל תתביישו לדרוש פיצוי במקרה של נזקים מכאניים או טכניים.

Posted in בלוג and tagged , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *