ברזנטים לנגררים ומתקני הרמה

הדרך הטובה ביותר להגן על נגררים ומתקני הרמה מפני פגעי מזג האוויר היא להשתמש בברזנטים. אלו פתרונות הצללה מתקדמים שיש להם מספר יתרונות:

א. התאמה לאקלים הישראלי – מזג האוויר בישראל מציב אתגרים רבים בפני בעלי נגררים ומתקני הרמה. מי שלא יכול להכניס את המתקנים או הנגררים לתוך מחסן סגור נאלץ להתמודד עם קושי יום יומי בשמירה עליהם. לעומת זאת, ברזנטים מותאמים לאקלים הישראלי ואפשר לכסות איתם את הנגררים ואת המתקנים לכל אורך השנה.

ב. עמידות בפני טמפרטורות קיצוניות – ברזנטים עמידים בפני טמפרטורות גבוהות בקיץ ונמוכות בחורף. אפשר להשתמש באותו ברזנט וכפתרון הצללה ולחסוך הוצאות נוספות. העמידות נובעת מחומרי הגלם המשמשים לייצור ברזנטים ומעמידה בתקנים מחמירים של בקרת איכות.

ג. תפעול נוח – לא צריך להתאמץ כדי לכסות נגררים ומתקני הרמה עם ברזנטים. מייצרים אותם בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, התפעול שלהם נוח ופשוט והם זמינים עבור סוגים שונים של נגררים ומתקני הרמה. כדאי להקפיד על תהליך ייצור מקצועי של ברזנטים ולוודא שהם מתאימים לנגררים ולמתקנים גם מבחינת מידות.

ד. שמירה על סחורות – מלבד הנגררים ומתקני ההרמה עצמם, ברזנטים מאפשרים שמירה על הסחורות. בעזרת ברזנטים ניתן לחסוך את הזמן הנדרש להסרה ולהוספה של פריטי סחורות מתוך הנגררים ומתקני ההרמה. ברזנטים מגנים על הסחורות מפני אור השמש וסוגרים אותם בתוך התא באופן יעיל.

אטימות מפני מים ולכלוך

ברזנטים לא צוברים מים ולכלוך. הם עמידים ואטומים לחלוטין מפני לחות וניתן לכסות איתם נגררים ומתקני הרמה שנמצאים בתנועה. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי תפירת ברזנטים בהתאמה אישית ולשים לב לחומרי הגלם שמהם הם מיוצרים. ההבדלים בין ברזנטים לנגררים ומתקני הרמה באים לידי ביטוי במחיר, בגודל ובצבעים.

לסיכום, תחזוקה שוטפת של נגררים מתקני הרמה כוללת הקצאת פתרונות הצללה. אחד הפתרונות המומלצים הוא כיסוי ברזנטים. את הכיסוי ניתן להתאים לגודל המתקנים ולמזג האוויר הישראלי. ברזנטים מיוצרים מחומרים עמידים בפני טמפרטורות קיצוניות, הם מתופעלים בקלות ומשמשים גם לשמירה על סחורות במפעלים או מחסנים חשופים.

Posted in כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *