מלגזה

רישוי שנתי למלגזות

בדיוק כמו הרכב הפרטי שלנו, גם המלגזה צריכה מבחן תקינות ורישוי שנתי

בכל בית עסק שיש בו צורך בעבודה של מלגזה מבינים כל הנוגעים בדבר עד מהרה את חשיבותן של מלגזות עבור משימות רבות מאוד בחיי העסק. כל מה שנוגע להרמה של משקלים כבדים – בפסי ייצור, במחסנים, בפריקה ובטעינה של משאיות, ובכל משימה אחרת לשמה יש צורך במלגזה – לא יכול לעבוד כיום ללא צי איכותי של כלים ברמה הגבוהה ביותר, שגם מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר. משום שמדובר בכלי רכב, ועוד כאלה שנוגעים בעבודה מסוכנת יחסית עם משקלים גבוהים מאוד, ברור שישנו מבחן רישוי שנתי למלגזה – וכעת נבין כל מה שיש להבין על מבחן זה.

כיצד עובד מבחן הרישוי השנתי למלגזה, מה בודקים בו, וכיצד נבטיח את המעבר שלו?

  • מתי מתקיים ומה הוא כולל? מבחן רישוי עבור מלגזות מתקיים, בניגוד לרכב הפרטי, אחת ל-14 חודשים. באופן כללי, מבחן רישוי למלגזה כולל בדיקה מקיפה של המלגזה, החל ממנגנון ההיגוי שלה וכל מה שקשור להיותה רכב, ועד מנגנון ההרמה עצמו ומצבו המכאני. מבחן הרישוי עושה את האבחנה בין מלגזת דיזל למלגזה חשמלית, ובכל אחת מהן נבדקים פרמטרים שונים שמבטיחים את בטיחות העבודה ואיכותה, הן עבור המפעיל והן עבור הסביבה שלו.
  • כיצד נעבור את מבחן הרישוי? המפתח למעבר איכותי של מבחן רישוי הוא תחזוקה שוטפת ואיכותית של מלגזות. כאשר אנחנו מקפידים על שגרה שכזו ולא מתרשלים בכך, עם שירות מקצועי שיודע לתת לנו מענה טכני ולוגיסטי בכל מה שנחוץ לנו עבור המלגזה שלנו, אין סיבה שמבחן הרישוי עבור המלגזה שלנו לא יהיה מבחן פורמאלי בלבד.

שירות איכותי בתחום יודע לתת לנו מענה להכנה למבחן הרישוי כמו גם לצרכינו השוטפים

שירות איכותי בתחום המלגזות הוא לא רק שירות שיודע לספק לנו את המלגזה האיכותית שנחוצה לנו. שירות איכותי באמת בתחום הוא שירות שנותן לנו מענה שוטף ואיכותי לכל צורך אחזקה שוטפת של המלגזה שלנו, ויודע לתת לנו גם מענה איכותי בכל מה שנוגע לבדיקה והכנה של המלגזה עבור מבחן הרישוי השנתי.

Posted in בלוג and tagged .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *