ציוד הרמה השימושי ביותר

שימושיות של ציוד הרמה נקבעת לפי צרכי הלקוח. כל אחד מגדיר בצורה שונה את אופי השימוש ואת התפקיד של הציוד. יחד עם זאת, אפשר לשים את האצבע על מספר מאפיינים משותפים לסוגי ציוד נפוצים וחיוניים:

א. במות הרמה – זהו ציוד המשמש בעיקר להרמת מטענים או בני אדם. בקטגוריה הזו קשה מאוד להתחרות בבמות הרמה איכותיות. היתרון שלהם הוא שמדובר על משטח יציב הניצב על בסיס מתרומם. אפשר להיעזר בבמות הרמה למגוון רחב של שימושים, כמו גם לטובת בנייה, שיפוצים, תיקונים, שינוע חפצים וציוד ועוד.

ב. סלי הרמה – אלו מתקני הרמה סולידיים יותר, אך היתרון שלהם בא לידי ביטוי בנגישות. קל להרים ולהכניס את סלי ההרמה גם למקומות צפופים או גבוהים במיוחד. סלי הרמה הם מתקנים המיועדים להעלאת בני אדם לגובה והם נפוצים אצל חברת החשמל, גוזמי עצים, גננים וכדומה.

ג. עגורן – אי אפשר לדבר על ציוד הרמה שימושי מבלי להזכיר את העגורן. זהו למעשה סוג של מנוף, המותקן על גבי משאית או מגיע בצורה של חוליות הניתנות להרכבה באתרי בנייה ובשטח. היתרון הגדול של עגורן הוא יכולת התמודדות עם משקל גבוה במיוחד. החיסרון הוא נגישות מוגבלת והפעלה המחייבת מפעיל מנוסה עם רישיון.

עגורן

איך בוחרים ציוד הרמה?
הגדרת מטרות וצרכים היא רק השלב הראשון בהחלטה איזה ציוד לבחור ומה הכלי שייתן את המענה השימוש ביותר. בעלי עסקים חייבים להתייעץ עם אנשי מקצוע, להשוות בין דגמים לפי מפרט טכני ולהביא בחשבון גם את כללי הבטיחות. יש להסמיך את העובדים המתאימים לעבודות ולשים לב לאיכות הציוד. כדאי לבחור מתקני הרמה שמגיעים עם תקופת אחריות ולבצע תחזוקה עם חלקי חילוף מקוריים בלבד.
ציוד הרמה שימושי יעמוד לרשותכם במגוון רחב של דרכים. מומלץ להתחיל עם ציוד בסיסי כמו במות הרמה וסלי הרמה, ורק לאחר מכן לעבור לציוד מתקדם של מנופים ועגורנים. בסופו של דבר, הכל תלוי בצרכי הפרויקט שאתם מבצעים ובגובה שאליו תרצו לעלות לבד או עם הציוד.

Posted in בלוג, כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *