מלקטת חשמלית

נעים להכיר, אני מלקטת חשמלית

יכול להיות שאת המלקטת החשמלית לא תכירו כיוון שתתבלבלו בינה לבין מלגזה אך למעשה היא אחד הכלים הנפוצים ביותר וסביר להניח שבכל מחסן תהיה לפחות אחת כזו. המלקטת מבצעת עבודה חשובה באיסוף, הרמה וסידור של סחורות ומוצרים כאשר בלעדיה זמן העבודה היה מתארך משמעותית.

מהי מלקטת חשמלית ואיפה משתמשים בה?

מלקטת חשמלית היא למעשה כלי רכב חשמלי קטן שלו זרועות חזקות שיכולות לשאת סחורה כבדה ביותר. המלקטת פועלת כמעט כמו מלגזה ויש להן הרבה תכונות משותפות כאשר מערכת ההנעה החשמלית שלהן והזרועות שעוזרות לשתיהן בעבודות קשות הן רק חלק קטן מהן. המלקטת נפוצה מאוד במפעלים ובמחסנים אך למעשה יש בה שימוש גם בנמלי תעופה ומקומות גדולים אחרים שבהם יש צורך לסדר סחורות או להעביר חומרים ממקום למקום. מלקטת חשמלית יכולה לפעול במתחמים מקורים כיוון שאינה פולטת עשן ואינה מזהמת אך יש כמה פרמטרים שחשוב לבדוק טרם הקנייה.

מלקטת חשמלית מה חשוב לבדוק לפי רכישת מלקטת חשמלית?

  • אמנם מדובר על מנוע חשמלי ויש סיכוי שהמנוע לא ימצא חן בעיניכם. יש מנועים חזקים יותר ויש כאלו חזקים פחות ולכן חשוב להתאים את הצרכים של מקום העבודה אל תכונות המלקטת. יש מלקטות שלהן מנוע חזק שפועל עם סוללה ללא הטענה נוספת במשך כמה ימים לעומת כאלו שיצטרכו הטענה תכופה יותר.
  • יש מלקטות חשמליות שעליהן ניתן לנסוע לעומת מלקטות שדורשות דחיפה, כשיש כאלו שבכלל מיועדות להיות סטטיות לחלוטין. חשוב לבצע התאמה מרבית כאשר חשוב לזכור שלכל גודל ולכל סוג מלקטת יש יכולת העמסה שונה ויציבות שונה כאשר גם אלו חייבים להיכלל בשיקולים.

מהן הוצאות התחזוקה של מלקטת חשמלית?

יש מלקטות חשמליות שעובדות ביעילות רבה בלי צורך בתחזוקה לעתים קרובות לעומת מלקטות מאוד לא אמינות שנהרסות עם בעבור כל פגיעה קטנה. חשוב מאוד לבחור מלקטת טובה ואמינה שתהיה שימושית לשנים רבות כיוון שמי שמנסה לשלם בזול ישלם ביוקר בטווח הארוך. חשוב להבין שזוהי השקעה משתלמת ואם תהיה מלקטת זולה שתעשה חיים קשים למפעיל שלה, כל העבודה תיתקע ובדיוק ההיפך יקרה.

Posted in מלגזה מלקטת and tagged .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *