השכרת מלגזות

לקנות מלגזה לעסק או לשכור?

בתי עסק רבים יכולים לייעל את עבודתם בעזרת שימוש במלגזה

העבודה בבתי עסק רבים כוללת שינוע של משאות כבדים ממקום אחד לאחר. בעלי עסקים אשר מעוניינים בייעול העבודה בבית העסק שלהם, יכולים להרוויח רבות משימוש במלגזה, אשר מאפשרת לנו להניע סחורה רבה בקלות ובמהירות ברחבי בית העסק ולפי הצורך שלנו, אולם לא כל בית עסק זקוק למלגזה באופן קבוע וחשוב לדעת מתי משתלם לרכוש מלגזה ומתי משתלם יותר לשכור אחת.

 מה משפיע על הבחירה בין קניית מלגזה לבין השכרה של אחת?

  • משך זמן העבודה: במידה והעבודה היומיומית בבית העסק שלנו משלבת שינוע מטען כבד באופן קבוע, עלינו לשקול רכישת מלגזה, היות ורכישה שכזו תכסה את עצמה במהירות, תסייע לנו בייעול העבודה ותוכל אף לאפשר לנו להיעזר בפחות עובדים לאורך זמן לביצוע אותה כמות עבודה. במידה ואנו זקוקים לסיוע זמני בהסעת מטענים, כדאי לשכור מלגזה, היות וההוצאה עבור רכישתה, הטיפול בה וכן ירידת הערך שלה עם הזמן לא ישתלם לנו במידה והשימוש בה לא נרחב.
  • ניסיון: גם במידה ואנו סבורים כי אנו זקוקים למלגזה לפעילות השוטפת של המפעל, לא חייבים מיד לרכוש אחת. ניתן לשכור מלגזה לתקופת ניסיון, בכדי לבדוק את השתלבותה בבית העסק ואת האפשרויות העומדות בפנינו לשילוב פעולות המלגזה בתהליכי העבודה השונים. כמו כן, במידה ומעולם לא השתמשנו במלגזה בבית העסק יהיה קשה לצפות איזו מלגזה תתאים לנו ביותר. בעזרת שכירת מלגזה אנו יכולים לנסות מספר דגמים ומספר מלגזות עם אופציות שונות עד שנמצא את הסוג המתאים לנו, אותו נוכל לרכוש בהמשך.
  • תקציב: גם התקציב שלנו כמובן משפיע על הבחירה, ובמידה ואין לנו תקציב מספיק לרכישת מלגזה נסתפק גם בהשכרת אחת, אשר תייעל את העבודה שלנו, תאפשר לנו לחסוך כסף ובעזרתה נוכל לרכוש בשלב מאוחר יותר מלגזה לבית העסק.

השכרת מלגזות

לשם ניהול נכון של בית העסק חשוב לדעת מתי לרכוש מלגזה ומתי לשכור 

רכישת מלגזה הינה הוצאה לא מבוטלת, אשר תכסה את עצמה בסופו של דבר במידה ותתבצע בתבונה, אולם כדאי שלא להיחפז לבצעה ויש לשקול האם כדאי לנו לבדוק אופציה של השכרת מלגזות במקום.

Posted in בלוג and tagged , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *