חשיבות הבטיחות – בעיקר בגובה

כיום, ישנה יותר ויותר מודעות לבטיחות בעבודה. הן באביזרי בטיחות והן בהדרכה והסברה.
בעבודה בצמ"ה או בגובה, הבטיחות חשובה פי כמה, טעות של שניה יכולה לעלות מחיר כבד. כל בעל עסק אשר מכבד עצמו ישקיע רבות למניעת תאונות עבודה וחלילה נזקי גוף.

עבודות בגובה

תביעות מורכבות

רוב האנשים אינם יודעים שתביעת נזק גופני היא אחת התביעות המורכבות ביותר, מלבד העובדה שמדובר לעיתים על תביעה בסכום כספי גדול, גם נדרשת התמודדות עם אותו גוף שגרם לפגיעה שלכם וחלה חובת הוכחת הפגיעה. חובה להוכיח פגיעה (באם מעוניינים לקבל את אותם פיצויים וגמלאות שמגיעות לכם) גם בפני המוסד לביטוח לאומי ופעמים רבות גם אל מול משרד הבריאות ומוסדות מדינה נוספים, כמו למשל משרד הביטחון. מסיבה זו חשוב להקפיד ולבחור בעורך דין שמומחה בתחום הנזיקין ובעל ניסיון בתביעות משפטיות של נזקי גוף ואם אפשר, באותו תחום.

נזקי הגוף ופיצויים

נזקי הגוף יכולים להיות נזקים שנגרמו הן לנפש והן לגוף, אם מדובר על נזקי רשלנות רפואית, תאונת עבודה, תאונת דרכים ועוד. בישראל קיימת פקודת הנזיקין, המורה על כך שכל אדם שנפגע בעקבות מקרים של רשלנות רפואית, תאונת דרכים ועוד, זכאי לקבל פיצויים על אותו נזק. סכום הפיצוי תמיד יחושב בהתאם לרמת הנזק ולאובדן היכולת של האדם להשתכר לפרנסתו. יש לקחת בחשבון שישנם כל מיני פרמטרים שיכולים להשפיע על גובה סכום הפיצויים אותו תקבלו, כמו למשל אחוזי הנכות שיקבעו לכם, הוצאות רפואיות, הפסדי שכר, סבל וכאבים ועוד. עורך דין שמומחה בתחום נזקי גוף יוכל לנקוט באסטרטגיה המתאימה ביותר למקרה שלכם ועל ידי כך להשיג את אותו סכום אותו אתם ראויים לקבל.

תפקידו של עורך הדין

עורך דין שעיקר עיסוקו הוא בתחום הנזיקין ועיקר המומחיות שלו היא בכל הקשור בנזקי גוף, הוא זה שיעזור לכם לקבל את הפיצויים המרביים שמגיעים לכם בעקבות הנזקים שנגרמו לכם. הוא יעזור לכם בכל הקשור אל הכנת התיק לתביעה, הוא יתנהל בשמכם אל מול בית המשפט וכמובן כל המוסדות והרשויות (המוסד לביטוח לאומי ועוד) ואילו הוא זה שבתחילת התהליך יבחן את המקרה שלכם ויאמר לכם האם לדעתו המקצועית משתלם לעבור את כל הדרך הארוכה של התביעה וההתנהלות מול בית המשפט או שמא סיכויי התביעה שלכם נמוכים ולכן הוא ממליץ לוותר על ההוצאה הגבוהה של התביעה ועוגמת הנפש שקרוב לוודאי צפויים לכם בסיום התהליך.

Posted in בלוג and tagged , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *