מלגזות חשמליות

הסדר בסחורה מתחיל בשינוע נכון

סחורה מסודרת מקלה על תפעול שוטף של מחסנים, מפעלים ואולמות תצוגה. כדי להגיע לסדר ברמה גבוהה צריך להתחיל בשינוע נכון. הנה כמה טיפים שיכולים לסייע:

  1. בחירת ציוד – יש הרבה סוגים של ציוד שיכולים לשמש לתפעול שוטף של הסחורה בתוך המדפים והמחסן. אפשר להכשיר אנשי מקצוע לשימוש במתקני הרמה, או להשתמש בתוך המחסן באמצעות מלגזות חשמליות שלא מרעישות או פולטות חומרים מזהמים. הבחירה בציוד צריכה לעלות בקנה אחד עם סוג הסחורה ועם גודל המחסן.
  2. התאמה לסחורה – סידור הסחורות הופך להיות קל יותר כאשר משתמשים בציוד שמתאים למידות ולמשקלים. יש להשתמש במתקנים שעומדים בתווי תקן מחמירים ולבדוק  מראש את היכולת הטכנית שלהם. כאשר מסדרים את הסחורות על גבי משטחים, חשוב להגיע למצב בו המשטח מהווה את הבסיס היציב ורק לאחר מכן להשתמש במתקנים כדי להעביר את הציוד ממקום למקום מבלי להתאמץ.
  3. העדפה טכנולוגית – רצוי לתת עדיפות לציוד שמיוצר על בסיס טכנולוגיה מתקדמת. הטכנולוגיה נמדדת לפי סוג המנוע, היכולת והביצועים. ציוד באיכות גבוהה ובעל תו תקן עולמי יבטיח שמירה על סדר מופתי בתוך המחסן. הציוד צריך להשפיע על כל שלבי הלוגיסטיקה לרבות משטחים, מתקני הרמה ועגלות או כננות.

מלגזות חשמליות

איך מייצרים פתרונות שינוע מתקדמים?

יש כמה שלבים שעליהם חשוב להקפיד בתכנון פתרונות שינוע מתקדמים עבור העסק או הארגון. בשלב הראשון יוצרים קשר עם אנשי מקצוע כדי לתאם פגישת היכרות וללמוד על הצרכים. יש להגדיר את הצרכים הלוגיסטיים על סמך ניסיון העבר, כמות הסחורה, סוג הארגזים וגודל המפעל או המחסן.

בשלב השני מגיעים להיבט המעשי של התכנון הלוגיסטי. כאן מבצעים תכנון ושרטוט של המחסן כדי להפוך פתרון לוגיסטי תיאורטי לבר קיימא. השלב הזה אפשרי לאחר אישור הלקוח ויצירת אבטיפוס.

בשלב השלישי מתאימים את הפתרון לסדר הנדרש במחסן ובארגון וקובעים לוח זמנים להפעלת הציוד. שמירה על סדר חוסכת מקום והוצאות. קל יותר לתפעל את המחסן באופן שוטף כאשר מארגנים את הסחורה בצורה נכונה ומבצעים שינוע מדויק.

Posted in כללי and tagged , , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *